FAQ
| VÝBĚR A OBJEDNÁVKA
- Jak nakupovat na e-shopu Kosmetickedarky.cz?
Online: Z online nabídky našeho e-shopu vložte vybrané produkty do nákupního košíku. Jakmile máte v košíku všechny produkty, o které máte zájem, přejděte do nákupního košíku (v pravém horním rohu). V prvním kroku uvidíte souhrn všech objednávaných produktů, který ještě můžete v případě potřeby upravovat - změnit množství pomocí tlačítek - a + u každého jednotlivého produktu, nebo produkt z košíku úplně odstranit pomocí křížku na konci každého řádku. Košík se s každou úpravou automaticky aktualizuje. Pokud chcete využít slevový kód nebo dárkový poukaz, vepište kód do pole »Vložit slevový kupón« a následně klikněte na »Přidat slevový kupón«. Výsledná cena se přepočítá. V dalším kroku zvolte způsob dopravy a platby. Ve 3. kroku vyplňte údaje o vás a doručovací adresu. Objednávku dokončíte kliknutím na políčko Odeslat objednávku. Pokud jste jako způsob platby vybrali online platbu prostřednictvím platební brány GoPay, budete v dalším kroku přesměrováni na platební bránu pro online platbu. Po dokončení objednávky vám přijde potvrzovací e-mail na uvedenou e-mailovou adresu. V tomto potvrzení najdete číslo vaší objednávky, zadané kontaktní a doručovací údaje, souhrn objednaných produktů, vybraný způsob platby a dopravy.
E-mailem: Pro objednání vybraných produktů můžete využít také e-mail. E-mailová objednávka musí obsahovat kontaktní údaje jako je jméno a příjmení, doručovací adresu, kontaktní telefon a e-mail, specifikaci objednávaného zboží a jeho množství. Vaši objednávku nám zašlete na adresu info@kosmetickedarky.cz. Jakmile objednávku zaevidujeme do našeho systému, pošleme vám na e-mail potvrzení o přijetí objednávky.
Telefonicky: Potřebujete poradit s výběrem, nebo vám z nějakého důvodu nevyhovuje online objednávání? Nevadí, u nás můžete jednoduše objednat také prostřednictvím naší zákaznické linky na čísle +420 771 168 489 a my vás celou objednávkou provedeme. Než se s námi spojíte, připravte si prosím specifikaci požadovaného zboží. Jakmile objednávku zaevidujeme do našeho systému, pošleme vám na e-mail potvrzení o přijetí objednávky. Zákaznická linka je v provozu od pondělí do pátku v čase 6:00 - 14:30.
- Nejsem si jistý/á svým výběrem. Můžete mi poradit?
Prohlédl/a jste celý e-shop a stejně stále nevíte, který produkt objednat? S výběrem toho nejlepšího dárkového balíčku vám rádi pomůžeme. Pro radu můžete zavolat na naši zákaznickou linku na čísle +420 771 168 489, a to od pondělí do pátku v čase 6:00 - 14:30.
- Nepřišel mi e-mail potvrzující přijetí objednávky. Co dělat?
Při každé objednávce se vám automaticky odesílá na uvedenou kontaktní e-mailovou adresu potvrzení o přijetí vaší objednávky. Pokud toto potvrzení nemůžete najít ve složce s doručenou poštou, zkontrolujte prosím také složky Hromadné e-maily, Nevyžádaná pošta, Spam, Archiv, nebo Sociální sítě. Protože některé e-mailové schránky přijatou poštu automaticky rozdělují do různých kategorií, příchozí e-maily se občas zatoulají do nesprávné složky, proto zkuste nahlédnout i do ostatních kategorií vaší e-mailové schránky. Pokud potvrzení nenajdete ani takto, napište nám e-mail na adresu info@kosmetickedarky.cz, nebo volejte na telefonní číslo +420 771 168 489. Je možné, že jste se při objednávce spletl/a a zadal/a špatně vaši e-mailovou adresu. V tomto případě chybu opravíme a potvrzení vám zašleme znovu na správnou e-mailovou adresu.
- Potřebuji změnit kontaktní e-mail, telefon nebo adresu doručení mé objednávky. Jak postupovat?
Než dokončíte objednávku, vždy si prosím zkontrolujte všechny vyplňované údaje a objednávané zboží. Pokud se spletete v kontaktním e-mailu nebo telefonním čísle, případně zadáte špatnou doručovací adresu, obratem nás prosím kontaktujte e-mailem na adrese info@kosmetickedarky.cz. Jakmile objednávku předáme dopravci a pošleme vám potvrzení o expedování balíčku, tyto změny již bohužel nemůžeme provést.
- Potřebuji změnit počet kusů objednaného zboží. Jak postupovat?
Pokud jste od nás již obdržel/a potvrzení objednávky, není kvůli garanci rychlého doručení bohužel možné v objednávce upravovat objednané množství. Pokud jste něco zapomněl/a přidat do košíku nebo chcete doobjednat další zboží, vytvořte si prosím novou objednávku. Pokud chcete snížit množství objednaného zboží, po potvrzení objednávky z naší strany již takového úpravy nejsou možné. Vždy ale máte právo do 14ti dnů od převzetí objednávky využít možnosti vrácení objednávky nebo její části. Pro více informací si přečtěte podmínky pro Vrácení zboží bez udání důvodu.
- Potřebuji objednávku zrušit. Co dělat?
Pokud jste od nás již obdržel/a potvrzení o odeslání objednávky prostřednictvím dopravce, není bohužel možné objednávku stornovat. V případě, že si objednávku rozmyslíte, nebo si chcete ponechat jen její část, máte 14ti denní lhůtu od převzetí objednávky na vrácení objednávky nebo její části. Pro více informací si přečtěte podmínky pro Vrácení zboží bez udání důvodu.
- Vyhlédnutý produkt je momentálně vyprodaný. Jak zjistím, kdy bude opět skladem?
Pokud máte zájem o zboží, které momentálně nemáme skladem, můžete využít funkce »Hlídacího psa«, která vám automaticky odešle e-mailem upozornění v momentě, kdy bude vybrané zboží znovu naskladněno. Stejným způsobem můžete také hlídat cenu produktu - jakmile bude zboží v akci, dostanete e-mailem upozornění na snížení ceny.
Tuto funkci nastavíte kliknutím na tlačítko »Hlídat« a následným vyplněním formuláře, který se vám objeví. Tlačítko »Hlídat« pro nastavení hlídacího psa najdete v detailu každého produktu v pravé části pod tlačítkem »Do košíku«. Jedná se o tuto ikonku níže:
- Chci objednat dárkové balíčky pro zaměstnance nebo obchodní partnery. Jak mám postupovat?
Dárkové balíčky můžete vybírat z našeho sortimentu, nebo vám můžeme připravit nabídku přesně na míru vašim požadavkům. Potřebujete dárkové balíčky s brandem? Zajistíme vám kompletně personalizovaný přebal dárkové kazety. Na každý dárkový koš zase můžeme přidat nálepku s logem, děkovnou kartu nebo komplimentku, dekorativní stuhu ve firemních barvách nebo s logem firmy,... Napište nám vaše představy e-mailem na adresu info@kosmetickedarky.cz a my vám připravíme nabídku na míru dle vašich požadavků.
- Chci vaše zboží prodávat ve své prodejně. Je to možné?
Ano, pokud máte e-shop nebo svou prodejnu, naše zboží můžete přidat do své nabídky. Pro tento způsob spolupráce nás kontaktujte e-mailem na adrese info@kosmetickedarky.cz, následně vás budeme kontaktovat a domluvíme se na konkrétních podmínkách spolupráce.
| MOŽNOSTI PLATBY
- Jaké mám možnosti při platbě za objednávku?
V našem e-shopu můžete zaplatit dvěma způsoby:
- Dobírkou při převzetí balíčku od vybrané přepravní společnosti - v tomto případě vám bude účtován poplatek za doběrečné 30 Kč.
- Platební kartou předem prostřednictvím zabezpečené online platební brány GoPay - tento způsob platby je zdarma. Platební brána akceptuje platební karty Visa a MasterCard.
- Je online platba kartou bezpečná?
Náš e-shop využívá pro online platby zabezpečenou platební bránu GoPay. Platba tak neprobíhá přímo na našem e-shopu, ale po dokončení objednávky jste přesměrováni přímo do platební brány provozované českou společností GoPay. Na činnost společnosti GoPay dohlíží Česká národní banka, která společnosti také udělila licenci k poskytování PSD2 služeb. Jedná se o ověřený platební systém, který pro placení využívají každý den tisíce zákazníků na více než 11 000 e-shopech. Číslo vaší bankovní karty tak zná pouze GoPay (nikoliv provozovatel e-shopu Kosmetickedarky.cz). K zajištění bezpečnosti plateb používá GoPay ověřovací technologii 3D Secure.
- Co je to 3D Secure?
3D Secure je nejnovější technologií pro ověření online platby s nejvyšší možnou ochranou. Jedná se o bezpečnostní prvek, který chrání uživatele před zneužitím platební karty. 3D Secure ověření může mít více podob v závislosti na standardech vaší banky, o konkrétní podobě zabezpečení online plateb rozhoduje vaše banka. Nejčastěji se jedná o potvrzení transakce jednorázovým SMS kódem, v aplikaci mobilního bankovnictví nebo prostřednictvím zadání bezpečnostního klíče.
- Proč mi nejde zaplatit kartou v online platební bráně GoPay?
V případě, že jste pro platbu za svou objednávku vybral/a online platbu prostřednictvím GoPay, může se někdy stát, že se platba nezdaří. Důvodů, proč vám nejde zaplatit kartou přes platební bránu, může být několik. Například:
- Zavřený prohlížeč - Pokud platební bránu zavřete křížkem ještě před dokončením platby, platba se přeruší a nelze se do ní vrátit. Před zavřením prohlížeče počkejte na potvrzení o úspěšném uhrazení objednávky.
- Nebyla vybrána platební metoda - Pokud na platební bráně nevyberete žádnou platební metodu, platba se nemůže zpracovat.
- Předčasné zmáčknutí tlačítka "Zpět" - Z platební brány se nikdy nevracejte tlačítkem Zpět, pokud ještě nedošlo ke zpracování a dokončení platby.
- Platba vypršela - Pokud platbu nedokončíte včas, platba vyprší a není už možné se k ní vrátit.
- Nepovolené internetové platby - Pokud nemáte u své karty povoleny internetové platby, zaplatit vám nepůjde. Toto můžete zkontrolovat nebo nastavit ve vašem internetovém bankovnictví.
- Platební limity - Pokud máte u své karty nastaveny limity pro platby (maximální povolená částka pro transakci, počet transakcí za den, celkový objem plateb) a překročíte je, nebudete moci platbu provést. Limity pro platby si většinou můžete upravit přímo ve svém internetovém bankovnictví.
- Chybně zadaný údaj - Může se stát, že se při zadávání čísla karty, její expirace, nebo CVV/CVC kódu spletete. Platba v tomto případě neproběhne.
- Nedostatek finančních prostředků na kartě - Pokud na kartě nemáte dostatek financí pro zaplacení celé částky za objednávku, platbu nebude možné provést. K zaplacení objednávky prosím použijte kartu, na které máte dostatek peněz.
- Zamítnutí platby - Platba může být zamítnuta ze strany vaší banky, například z důvodu expirace vaší karty, nebo nedostatečného ověření 3D Secure. V případě potíží s ověřením platby kontaktujte prosím svou banku.
- Technický problém - Platba může být zastavena také z důvodu odstávky platební brány, blokování ze strany internetového prohlížeče, nebo třeba výpadku internetového připojení.
- Online platba skrze GoPay se nezdařila. Jak mám postupovat?
V případě, že jste pro platbu za svou objednávku vybral/a online platbu prostřednictvím GoPay, a ta se nezdařila, zašleme vám objednávku na dobírku. Částku za objednávku tedy zaplatíte při převzetí balíčku od kurýra přepravní společnosti / na výdejním místě. Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, nebo nemáte možnost objednávku uhradit na dobírku při převzetí, neprodleně nás prosím kontaktujte e-mailem na adresu info@kosmetickedarky.cz, nebo telefonicky na čísle +420 771 168 489.
- Mohu za objednávku zaplatit bankovním převodem?
Litujeme, ale z důvodu administrativní náročnosti plateb bankovním převodem tuto možnost na našem e-shopu neakceptujeme.
| MOŽNOSTI DOPRAVY
- Jaké jsou způsoby a ceny doručení?
V našem e-shopu můžete vybírat ze tří způsobů dopravy:
- Česká pošta - Doručení na konkrétní adresu prostřednictvím České pošty je za poplatek 89 Kč.
- Balíkovna - Doručení na výdejní místa a boxy je za poplatek 79 Kč.
- PPL - Doručení na konkrétní adresu prostřednictvím společnosti PPL je za poplatek 119 Kč.
- PPL Parcel Smart - Doručení na výdejní místa & boxy prostřednictvím společnosti PPL je za poplatek 79 Kč.
- DPD - Doručení na konkrétní adresu prostřednictvím společnosti DPD je za poplatek 109 Kč.
- DPD Pickup - Doručení na výdejní místa & boxy prostřednictvím společnosti DPD je za poplatek 79 Kč.
- Zásilkovna - Doručení na vybrané výdejní místo Zásilkovny je za poplatek 79 Kč.
- Jak mohu získat dopravu zdarma?
Pokud bude hodnota vaší objednávky vyšší než 1 000 Kč, dopravné neplatíte a máte jej zdarma. V případě, že splníte tuto podmínku a nebude vám účtováno dopravné, uvidíte to ihned v košíku při objednávce. Při objednávce vidíte v košíku také zbývající částku, za kterou je potřeba případně objednat, abyste dopravu zdarma získal/a.
- Kam si mohu nechat balíček doručit?
Vaši objednávku si můžete nechat doručit na libovolnou adresu v rámci České republiky, případně na vybrané výdejní místo nebo box Zásilkovny, PPL nebo DPD v ČR. Je jedno, jestli si necháte objednávku doručit domů, nebo například do zaměstnání. V případě zasílání balíčků do zaměstnání však doporučujeme pro snazší doručení uvést do doručovací adresy také název firmy.
- Může být moje fakturační a doručovací adresa rozdílná?
Samozřejmě. Pokud potřebujete zaslat objednávku na jinou adresu, než je vaše fakturační, jednoduše při objednávce ve 3. kroku (Informace o vás) zaškrtněte v sekci Fakturační údaje políčko »Doručit na jinou adresu« a vyplňte adresu požadovaného místa doručení.
- Mohu poslat dárkový balíček přímo osobě, kterou chci obdarovat?
Ano, v našem e-shopu můžete také objednat dárek, který zašleme rovnou obdarovanému. V tomto případě vyberte v košíku jako způsob úhrady platbu předem online kartou prostřednictvím platební brány GoPay - objednávku předem uhradíte a obdarovaný již nebude za zásilku nic platit. Zároveň v košíku při objednávce vyplňte do sekce »Osobní údaje« a »Fakturační údaje« informace o objednateli, tedy vaše nacionále, a do sekce »Doručovací adresa« pak osobní údaje a adresu obdarovávaného. Do pole »Poznámka pro prodejce« pak napište, že se jedná o dárek. Fakturu vám zašleme e-mailem a nebudeme ji vkládat do balíčku.
- Za jak dlouho mi bude objednávka doručena?
Pokud není výslovně uvedeno jinak (například v období před Vánoci), u výrobků skladem vaši objednávku expedujeme do 2 pracovních dnů. Objednávku přijatou o víkendu tak předáme přepravci nejpozději v úterý. Doba doručení se u jednotlivých dopravců liší a nedokážeme ji nijak ovlivnit, většinou však nepřesáhne 2 pracovní dny. Celková doba pro doručení tak většinou nepřesáhne 4 pracovní dny. V momentě, když předáme vaši objednávku přepravní společnosti, dostanete e-mailem také potvrzení o expedování objednávky.
- Dostal/a jsem potvrzení o expedování objednávky, ale zásilka mi nebyla doručena. Jak mám postupovat?
Pokud se stane, že vám zásilka nebyla doručena ve zmíněném období, a přepravce vás o případném zdržení neinformoval, kontaktujte nás e-mailem na adrese info@kosmetickedarky.cz, nebo telefonicky na čísle +420 771 168 489. Někdy se bohužel může stát, že byl váš balíček během přepravy poničen nebo ztracen, případně vás přepravce na uvedené adrese nezastihl a nemohl se s vámi zkontaktovat například z důvodu uvedení chybného telefonního čísla. I přesto, že se většinou jedná o překážku na straně přepravce, rádi vám pomůžeme ztracenou zásilku najít, případně reklamovat doručení u dopravce. Pokud se nám zásilka vrátí zpět jako nedoručená, budeme vás o této skutečnosti informovat.
- Doručujete i do zahraničí?
Ne, prozatím bohužel není možné objednané zboží zasílat jinam než na adresu v České republice. Na rozšíření možnosti zasílání objednávek na Slovensko a do ostatních zemí EU pracujeme.
| ZÁKAZNICKÝ ÚČET
- Jak mohu zákaznický účet zaregistrovat?
Pro vytvoření zákaznického účtu klikněte v pravém horním rohu na ikonu pro přihlašování do zákaznického účtu (panáčka):
Poté v sekci pro přihlášení klikněte na »Nová registrace«, vyplňte svůj e-mail a vyberte si heslo, se kterým se do účtu budete přihlašovat. Registraci dokončíte potvrzením na tlačítko »Registrovat«. Na zadaný e-mail vám ještě pošleme potvrzení o úspěšné registraci zákaznického účtu.
Po přihlášení do vašeho zákaznického účtu máte kdykoliv přístup k vašim dřívějším objednávkám, hodnocením produktů a diskusím, nebo můžete měnit své kontaktní údaje.
- Musím mít zaregistrovaný zákaznický účet, abych si mohl/a objednat?
Ne, u nás je registrace zákaznického účtu dobrovolná a bezplatná. S registrovaným zákaznickým účtem je objednávání snazší, ale registrace pro odeslání objednávky podmínkou není.
- Zapomněl/a jsem heslo do svého zákaznického účtu. Jak jej mohu obnovit?
Zapomenuté heslo můžete obnovit přímo na našem e-shopu kliknutím na ikonu pro přihlašování do zákaznického účtu v pravém horním rohu. Poté v sekci pro přihlášení klikněte na »Zapomenuté heslo« a vyplňte svůj e-mail, který jste použil/a při registraci zákaznického účtu. Na tento e-mail vám zašleme odkaz pro nastavení nového hesla do zákaznického účtu.
Zapomenuté heslo můžete obnovit také prostřednictvím odkazu v e-mailu, který jsme vám poslali při vaší registraci (tento e-mail můžete ve své schránce najít podle předmětu zprávy: [Kosmetickedarky.cz] Vaše registrace zákaznického účtu). V této zprávě klikněte na odkaz »Heslo: Pokud jste zapomněli své heslo, obnovte jej zde« a na zobrazené stránce vyplňte vaši e-mailovou adresu, kterou jste použil/a při registraci zákaznického účtu. Na tento e-mail vám zašleme odkaz pro nastavení nového hesla do zákaznického účtu.
| REKLAMNÍ AKCE A ZOBRAZENÍ ZBOŽÍ
- Jak se dozvím o novinkách a slevových akcích?
Není nic jednoduššího, než se přihlásit k odběru našeho newsletteru - poté vám veškeré novinky, slevové akce a výprodeje, nebo třeba dny bez dopravného budou zasílány e-mailem s předstihem, takže už vám žádná výhodná nabídka neuteče. Jako odběratel newsletteru budete mít přístup také ke speciálním akcím a slevám, které jsou vyhrazené pouze pro naše sledující.
Snadnou cestou je také sledovat naše sociální sítě, kde pravidelně najdete nejnovější informace o novinkách, probíhajících akcích a všem, co pro vás připravujeme. Stačí dát »Sledovat« na našem profilu buď na Facebooku nebo Instagramu.
- Jak se mohu registrovat k odběru newsletteru?
Chcete mít přehled o probíhajících akcích a nejnovější informace z první ruky? Pak se registrujte k odběru našeho newsletteru ve spodní části e-shopu, kde vyplníte vaši e-mailovou adresu:
Nemusíte mít strach, vaše e-mailová adresa je u nás v bezpečí. Pro více informací, jak s takovými daty nakládáme, si prosím přečtěte naše Zásady ochrany osobních údajů. Zároveň se nemusíte bát, že vás budeme každodenně zahlcovat zbytečnými příchozími e-maily. Newslettery posíláme v rozumném časovém rozmezí (obvykle 1x týdně), vždy pouze s relevantním obsahem například v případě probíhajících akcí.
- Jak mohu změnit svou e-mailovou adresu, na kterou mi chodí newsletter?
Buď nám můžete požadavek na změnu e-mailové adresy poslat na info@kosmetickedarky.cz, nebo můžete jinou e-mailovou adresu znovu registrovat k odběru newsletteru na našem e-shopu.
- Už nechci dostávat akční nabídky e-mailem. Jak se mohu odhlásit z odběru newsletteru?
Pokud nechcete, abychom vám nadále zasílali náš newsletter, můžete se z odběru odhlásit pomocí tlačítka v dolní části každého newsletteru, který vám posíláme, nebo nám můžete napsat na info@kosmetickedarky.cz a my vaši e-mailovou adresu z databáze pro odběr newsletterů vymažeme.
- Jak dlouho trvají akční nabídky na e-shopu?
Každá ze speciálních nabídek a akcí bývá datově omezena. Některé akce je možné využít i týden, jiné trvají například jen jeden den - vždy je to ale pouze jen po dobu zobrazení akce na e-shopu. Pokud chcete při nákup ušetřit a mít přehled o výhodných nabídkách a akcích, zaregistrujte se k odběru našeho newsletteru. Pak už vám žádná akce neuteče.
- Dostal/a jsem slevový kód. Jak ho mám uplatnit?
Pro získání příslušné slevy zadejte při vašem nákupu slevový kód v průběhu objednávky. V košíku, v prvním kroku objednávky do pole »Vložit slevový kupon« a potvrďte kliknutím na tlačítko »Přidat slevový kupon«. Hodnota slevového kódu se odečte a výsledná cena objednávky se automaticky přepočítá.
Pole pro uplatnění slevového kódu v košíku najdete zde:
- Slevový kód mi nefunguje. Jaký může být důvod?
Pokud vám získaný slevový kód nefunguje, může to být například z těchto důvodů:
- použití slevového kódu je podmíněno minimální nebo maximální hodnotou objednávky, které jste nedosáhl/a
- slevový kód již byl uplatněn a nelze jej znovu použít
- slevový kód byl vystaven pro konkrétní osobu, jinou, než jste vy
- slevový kód nejde kombinovat s některými akčními nabídkami, jako například výprodeje
V případě, že vám slevový kód nefunguje z jiného důvodu, obraťte se na nás e-mailem na adrese info@kosmetickedarky.cz.
- Proč dárkový koš, který mi přišel, vypadá jinak, než na fotce?
Někdy musíme změnit tvar flakonu parfému, nebo dekorativní obal dárkového koše a přitom zůstane zachovaný původní obsah a název produktu. Proto může dojít k situaci, kdy nový obal nemusí odpovídat vyobrazenému vzhledu (například v případě souběžného prodeje obou verzí produktu). Vždy se ale snažíme veškeré změny v designu zboží na našem e-shopu co nejrychleji aktualizovat, aby se vám zobrazovaly nejnovější fotografie produktů.
| VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
- Objednávka mi přišla neúplná, nebo s jiným zbožím. Co dělat?
Pokud vám v příchozím balíčku nějaké objednané zboží chybí, nebo došlo k záměně za jiné zboží, kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese info@kosmetickedarky.cz, nebo telefonicky na čísle +420 771 168 489, kde s vámi sjednáme nápravu.
- Balíček s objednávkou mi přišel poškozený nebo rozbitý. Jak to mám řešit?
Ideální variantou je ihned při přebírání zásilky od kurýra přepravní společnosti zkontrolovat stav balíčku, zda není viditelně poškozený. Pokud je například potrhaný, potlučený, porušená lepící páska, nebo je krabice potečená, zásilku odmítněte převzít a způsob poškození zásilky sepište do protokolu o předání zásilky, který u sebe má kurýr přepravní společnosti. Přepravce nám zásilku vrátí zpět a my zahájíme reklamaci přepravy. Abychom vám co nejrychleji mohli odeslat objednávku znovu, doporučujeme nás však o této skutečnosti ihned informovat i z vaší strany e-mailem na adrese info@kosmetickedarky.cz.
Pokud jste zásilku převzal/a a poškození objevil/a až po rozbalení, kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese info@kosmetickedarky.cz, nebo telefonicky na čísle +420 771 168 489. Uveďte také číslo objednávky nebo faktury, popište zjištěné poškození a jaké zboží bylo poškozeno, a pokud je to možné, přiložte také fotografie zobrazující popisované poškození.
- Jak mohu reklamovat zakoupené zboží?
Pokud vám objednané zboží přišlo poškozené, není funkční nebo má jinou vadu, postupujte prosím podle pravidel pro reklamace (kompletní pokyny pro reklamace najdete zde): bezodkladně nás o požadavku na reklamaci informujte e-mailem na adrese info@kosmetickedarky.cz, popište zjištěnou vadu, uveďte o jaké zboží se jedná a číslo objednávky nebo faktury. Pro snazší podání reklamace můžete vyplnit náš Reklamační formulář. Všechny reklamace se řídí naším platným reklamačním řádem, před odesláním reklamace se s ním prosím důkladně seznamte: » Reklamační řád.
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ |
- Jak mohu vrátit zakoupené zboží?
V případě, že nejste s nákupem spokojen/a, nebo jste dárkový balíček nevybral/a správně, můžete nákup jednoduše vrátit. Jak na to? O požadavku na odstoupení od smlouvy nás informujte do 14ti dnů od převzetí zboží nejlépe e-mailem na adrese info@kosmetickedarky.cz. Ve zprávě uveďte číslo objednávky, jaké zboží chcete vrátit, a také číslo bankovního účtu, na který chcete peníze vrátit. Platbu obdržíte zpět na váš účet do 14ti dnů od vrácení zboží zpět. Pro snazší vyřízení můžete využít náš Formulář pro odstoupení od smlouvy.
FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY |
Vracené zboží musí být nepoužité, v původním stavu, kompletní a nesmí mít porušený obal. Vracené zboží nám zašlete spolu s kopií daňového dokladu (faktury) a ideálně také s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy na adresu: Vivaco s.r.o., Technologická 924/19, 779 00 Olomouc. Veškeré podmínky pro vrácení zboží naleznete v Obchodních podmínkách (část 5. Odstoupení od smlouvy).
Mohlo by vás také zajímat:
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ »
ZÁSADY POUŽÍVÁNÍ SOUBORŮ COOKIES »
NENAŠLI JSTE, CO HLEDÁTE, NEBO SE CHCETE ZEPTAT NA NĚCO DALŠÍHO?
Pak nám svůj dotaz pošlete e-mailem na adresu info@kosmetickedarky.cz, nebo využijte kontaktní formulář níže:
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.